دانلود قسمت پنجم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders
نوشته شده توسط : alireza

دانلود قسمت پنجم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

آلفی سولومونز آرتور و بیلی کیچن را برای عید فصح در کارخانه تقطیر دعوت می کند. بعد از اینکه آلفی بزی را به نام توماس قربانی کرد و به سر بیلی کیچن شلیک کرد، اوضاع خیلی سریع بالا می‌رود. او مردانش را به آرتور شلبی جونیور می بندد.

سابینی باشگاهش را دوباره گرفت و به پیکی بلایندرز گفت که پیامی به تامی بفرستند. آلفی قبل از اینکه آرتور را ناک اوت کند، خون بز را روی صورت او پاک کرد. پلیس به کمدن تاون رسید و جسد آرتور را بیرون کشید. الفی به پلیس گفت که آرتور بیلی را کشته است. پلیس مایکل را از خانه بیرون کشید در حالی که عمه پول اعتراض کرد. گروهبان ماس سعی کرد او را متوقف کند، اما او به توپ های او ضربه زد. خاله پل به سمت ماشین پلیس دوید و به مایکل گفت چیزی به پلیس نگو. او اضافه کرد که تامی او را بیرون خواهد آورد، اما سرگرد کمپبل، عمه پول را به ماشین هل داد و به او گفت که تامی تمام شده است. تامی برای چک کردن اسبش از می بازدید کرد. او را به میک معرفی کرد. می میک را بزرگترین اسب سوار انگلستان می دید، اما تامی چیز دیگری می اندیشید.

 پیمان خود را با آنها از دست دادند. عمه پل می خواست تامی فوراً مایکل را از زندان بیرون بیاورد، اما تمرکز او روی تجارت آنها بود.





:: برچسب‌ها: سریال خارجی, دانلود سریال خارجی, دانلود قسمت پنجم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز, دانلود رایگان قسمت پنجم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز, تماشا قسمت پنجم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز, تماشا رایگان قسمت پنجم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز, قسمت پنجم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز, دانلود قسمت 5 فصل 2 سریال Peaky Blinders, دانلود رایگان قسمت 5 فصل 2 سریال Peaky Blinders, تماشا قسمت 5 فصل 2 سریال Peaky Blinders, تماشا رایگان قسمت 5 فصل 2 سریال Peaky Blinders, قسمت 5 فصل 2 سریال Peaky Blinders, دانلود Peaky Blinders, دانلود رایگان Peaky Blinders, تماشا Peaky Bl ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: